wtorek, 29 kwietnia 2014

Nasz Sen

Jest noc...
Cicho i spokojnie...
Dźwięki muzyki dochodzące z przyciszonego radia nie zakłócają tej ciszy, podkreślają tylko ten wewnętrzny spokój, który jest we mnie.
Za oknem, gdzieś w oddali słychać, przejeżdżające samochody, tramwaje.
Są poza świadomością, nie mają znaczenia.
Ten pokój wydaje się wyspą, na której nie ma prawa zdarzyć się nic złego.
Świat obok istnieje z całą swoją żarłocznością i pędem donikąd.
Ale tu, w ciszy tego pokoju, już nic nie ma znaczenia.
Leżę przy tobie i strzegę twego snu. Słyszę twój oddech, spokojny i miarowy...
On też daje mi poczucie spełnienia.Tyle pytań we mnie...
Czy jesteś szczęśliwa? Co jeszcze mogę ci dać, by twoje poczucie radości było równe memu?
Kocham, to takie wyświechtane słowo, a jednocześnie najbardziej wyraża wszystkie moje uczucia, które dopiero teraz są we mnie.
Patrzę w przeszłość.
Wiem, jestem pewna, że to do ciebie szłam całe życie, nie wiedząc, że na końcu tej drogi będziesz czekać na mnie.
Nie ktoś.
Ty.
Właśnie ty.
Ktoś mi kiedyś mówił, dawno temu, w innym świecie, w innej rzeczywistości, że podobno istnieje miłość od pierwszego wejrzenia. Śmiałam się z niedowierzaniem.
Miłość? A co to jest?
Nie znałam jej smaku, bo świat wokół mnie, to jedna wielka niezabliźniona rana.
Jaka miłość, kiedy wszystko wokół płonie z nienawiści?
A jednak  tęskniłam za Nieznanym, za Nienazwanym...
Tylko ta moja ciągła niepewność, że może jest, ale dla innych, a ja nigdy nie poznam jej smaku i zapachu...
Nie wiedziałam, że każda sekunda przeszłości przybliża mnie do ciebie.
Każde doświadczenie, każdy ból, i radość, i łzy, to moja nauka, mój własny zbiór prawd, które uczą mnie kochać. Dawać i nie żądać. Prosić i brać każdy dar od ciebie, jak drogocenną Perłę, którą Wszechświat stworzył dla mnie.
A teraz patrzę na twój spokojny sen.
Dotykam delikatnie Twych włosów. Pieszczę je opuszkami palców, by cię nie obudzić.
Każdy kosmyk rozdzielam i wciągam w nozdrza jego zapach.
To nasza ulubiona pieszczota...
Uśmiechasz się przez sen.
Jestem w tobie, w twoim śnie.
Śnij spokojnie. Ja tu jestem. Pilnuję twego spokoju.
Uśmiecham się...
Jeszcze nie tak dawno twoje ciało płonęło z niedosytu moich pocałunków.
Prosiłaś o każdy dotyk, o każdą pieszczotę, by iść ku spełnieniu. W moich ramionach...
Pamiętasz, jak się poznałyśmy? Wiem, pamiętasz :)
Nie wierzyłaś, że to ja. Nie wierzyłaś, że mogę pokochać ciebie i tylko ciebie.
A jednocześnie ufałaś mi, kiedy mówiłam, że między nami jest magia.
Że to coś wyjątkowego, na co obie czekałyśmy tak długo.
Już wierzę w miłość.
Odnajduję ją w tobie. W każdym dotyku, w każdej pieszczocie, i każdym twoim oddechu.
W każdej nocy przy twoim boku. W szaleństwie miłosnych uścisków. W kubku porannej, wspólnej kawy, w twoim uśmiechu... W kroplach deszczu tam, w naszym tajemnym miejscu. Wszystko jest tobą.
I nie chcę już nic więcej, tylko ciebie. Na każdy dzień, na każdą sekundę mego istnienia...
Wiem, że mnie kochasz.
W miłości nie ma kodeksów, są tylko uczucia. I niech tak pozostanie.
Nie chcę niczego. Mam tylko jedną prośbę.
Bądź ze mną.  Nic więcej. A ja wtedy będę sobą, dla ciebie.
Nie mam zbyt wiele, tylko moją miłość.
Napiszę dla ciebie najpiękniejsze wiersze, bo to potrafię.
Moje pióro oddam ci we władanie. Prowadź moją rękę. Dopełnisz wtedy moje istnienie.
A ja nie będę już wtedy pyłkiem w kosmicznej przestrzeni Wszechświata, bo nareszcie jestem dla kogoś ważna.Nie, nie dla kogoś. Dla ciebie.
Bo w tobie, w każdym twym oddechu odnajduję siebie.
To dzięki tobie, kiedy toniemy w rozkoszy, kiedy wciąż czujemy niedosyt siebie, niebo nad nami płonie...
Śpisz teraz wyczerpana.
Śpij, Słońce moje. Odpoczywaj spokojnie.
Ja też postaram się usnąć przy twoim boku.
Pamiętasz? Żaliłam się, że zgubiłam sen, bo w nim zaklęto wszystkie koszmary świata.
To dziwne. Odkąd jesteś, moje sny są radosne. To twoja magia...
Dziękuję, moja najdroższa Perełko...
               -------------------------------------------------------------



3 komentarze:

  1. Pieknie ujelas to co Was laczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne :)))

    wzruszające ...

    i iech tak bedzie Wami codziennie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywnie..
    Dajesz nadzieję
    i uśmiecham się bo wnioskuję, że jest tak jak chciałam żeby było.
    życie jest krótkie-oby tych chwil było jak najwięcej ;*

    OdpowiedzUsuń