czwartek, 24 kwietnia 2014

Dla Ciebie...

"Piórem i Sercem"

Kreślę mym piórem
Swój ślad na twoim sercu...

Dotykam twej skóry, pieszczę twe usta.
Każda literka i słowo, to nowe doznanie...
W twych oczach zdziwienie i radość,
Że tak też można :)
A ja - nie ja - moje pióro znów muska
I kreśli, uczy się i zapamiętuje
I syci się nową rozkoszą, którą ci ofiaruje...
Nie Mówisz, a prosisz o więcej.
A ono powoli, ale wciąż nieustannie
Całuje, pieści i kreśli swój zachwyt
Nad tobą, nad twym ciałem..
Patrzę w twe oczy, kiedy dociera do piersi
I zaczyna swój dziki taniec
Nowych ósemek, zygzaków i kółek,
Przyspiesza, pieści, całuje i wciąż mu mało,
A twe ciało już w łuk wygięte
Prosi o nowe doznanie...
A pióro nienasycone zostawia twe piersi
I już zapamiętuje genotyp pępka, brzucha, bioder
I wciąż idzie dalej i dalej...
Już nie prosisz, a błagasz o więcej!
Odrzucam pióro, już niepotrzebne więcej.
Teraz już moje pocałunki otwierają mi ciebie.
Ono dotarło do celu i syci się tobą, twym pięknem.
A ja smakuję, wącham i pieszczę
Muskam oddechem i czuję
Jak mi umierasz tysiące razy
pod moimi dłońmi i językiem...
Twoja krew płonie
Biodra falują i błagają o jeszcze i jeszcze...
Mój język dociera wreszcie do źródła Rozkoszy
sycąc się twym krzykiem ekstazy i pulsującej rozkoszy.

Przytulam cię za chwilę i z twych oczu
moje pióro pisze nową powieść....
                    Tym razem o mojej kobiecie..
            ----------------------------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz