piątek, 29 sierpnia 2014

MIESZKASZ W MOIM SERCU


 Świt.
Słońce jeszcze dobrze nie wzeszło, a ja już jestem na moich ukochanych polach.
Jest chłodno, ale pogodnie.
Mgła  jeszcze nie opadła spowijając swym całunem  okoliczne łąki i pola.
Idę pośród niej natykając się na wracające z żerowiska dziki. Umykają spłoszone na mój widok.
Mgła tłumi dźwięki.
Jak tylko opadnie, usłyszę świergot ptaków.
Moje myśli nie skupiają się jednak na tym.
To ty wciąż jesteś w moim sercu i głowie.
Wspominam te chwile, kiedy byłyśmy razem...
Pamiętam każdą sekundę.
Powracam do tych wspomnień tak często...
Pozwalają mi przetrwać kolejne rozstanie i cieszyć się na następne.
Osładzają mi nasze oddalenie.
Jesteś ze mną codziennie, w każdej rozmowie, w każdym mailu.
Setki rozmów, które wiążą nasze serca jeszcze bardziej.
Nigdy z nikim nie byłam tak blisko.
Zawsze bałam się otworzyć swe myśli, duszę.
Pokazać siebie, tą prawdziwą.
Tak łatwo mnie zranić...
Nauczyłaś mnie, co to zaufanie.
Już się nie boję.
Nie ma we mnie strachu, że  mnie zranisz.
Ufam ci, tak zwyczajnie i niezwyczajnie.
Dlaczego pokochałam właśnie ciebie?
Bo masz piękną duszę.
Cała jesteś piękna.
Uwielbiam nasze rozmowy, w których pokazujesz mi siebie, swoje myśli i uczucia.
Uczysz mnie tak wiele..
Co to jest tkliwość, czułość.
 Tak bardzo cię kocham. Narodziłam się na nowo, dzięki naszej miłości.
Mówisz, że to ty jesteś miłością :)
Ja sama nią się staję..

Już niedługo znów będziemy razem. Podzielimy naszą codzienność.
Wspólne noce  znów będą pełne radości.
Nowych doznań i rozkoszy.
Nauczysz mnie siebie na nowo, a ja będę szczęśliwa w twych ramionach...
Chcę kolejny raz budzić się przy tobie.
Patrzeć na twoją ukochaną twarz, słuchać twego oddechu..
Budzić cię pocałunkami i patrzeć, jak powoli reagujesz na moje pieszczoty..
To już, za chwilę, dasz mi siebie, a ja będę cię chłonąć całą sobą.
To nasze kolejne święto. Kolejne szczęśliwe dni.
Szczęśliwe, bo wspólne.
Kocham cię jeszcze bardziej, niż wczoraj, wiesz? :)
Rozmawiam z tobą w moich myślach.
Już niedługo przyprowadzę cię tutaj.
Pokażę ci mój świat. Podzielę się nim z tobą.

Słońce zaczyna wschodzić, rozganiając mgłę.
Jak pięknie jest żyć, odkąd jesteś w moim życiu.
Trwaj w nim, bądź, a moje następne dni będą tak jasne i dobre, jak dzisiejszy.
Dziękuję, że jesteś, Kochana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz